tisdag 30 juni 2009

Svettigt

Otroligt svettig dag! Efter Lumas morgondopp vid Röda sten åkte jag in till stan för att shoppa. Herregud vad varmt, så mycket folk, och jag hittade aldrig det jag skulle ha. En klänning, till ett bröllop jag är bjuden på framöver, skulle jag hitta. Luma var ensam hemma så det skulle ju gå fort också. Tillslut hittade jag en fin och billig! med hjälp av en kompis jag mötte. Då var jag nästan gråtfärdig av värme och stress över att Luma var själv längre än hon brukar. När jag kom hem låg hon och sov såklart, inte det minsta orolig...duktig tjej.
Vi åker tillbaka upp till Koster ikväll, väntar ngr timmar så det inte blir så varmt i bilen.

Igår eftermiddag var vi hos lille Nipper och busade loss...

Spinkig juniortik och korvig 17 v valp, de har samma vikt!!!

3 kommentarer:

Myran o Matte sa...

Usch så stressigt det lät och i denna tropikvärme! Här görs ingenting på hela dagen, väntar egentligen bara på att det skall bli kväll och ett snäpp svalare. Egentligen skall man ju inte klaga,men...
fattar inte att de orkade leka!

Y sa...

Vad kul att se kort på lille Nipper, det syns att de har roligt tillsammans! =) Men vad roligt med vikten... =P

King sa...

Matchar varandra bra Luma Puma och Lillbrorsan!!!!
King hälsar att han vägde minsann5,5 i den åldern!
Kul att ha en kompis att leka med!

Här busas det för fullt, just nu sitter en gummianka i Pompes mun, han låter och King försöker få tag i ankan...