onsdag 17 juni 2009

Slappt



Idag har det varit en minst sagt slapp dag. Jag kom från Dalsland igår, pappa åkte med den båten som jag kom med, så det var hundöverlämning på Västra bryggan. Luma tyckte att det var toppen att jag kom hem igen och busade och stojade. Rose-Marie däremot blev väldigt ledsen när hennes husse åkte. Hon satt på kajen och skrek så det ekade över Kostersundet när pappa gick på båten. Det gick ju över efter en stund, men lite moloken är hon allt fortfarande. Inatt har jag haft 2 hundar under täcket, en på varje sida. Mysigt. Innan vi fick somna så gick Rose-Marie runt i rummet ett par varv och morrade på allt. Sen kunde vi gå och lägga oss. Hon är ganska verbal den här flickan, ibland skrämmer hon livet ur mej när hon helt plötsligt bara vrålar rakt ut, tillsynes utan anledning.

Vi orkade inte träna något alls idag....

3 kommentarer:

Myran o Matte sa...

Nyfiken som jag är, så undrar jag vad Rose-Marie består av? (Inte ben och kött alltså utan vilka sorters hundar). Gillar hennes uppsyn och det nästan syns att hon är en "prathund".

Anonym sa...

I like her "frog"style....

ililla sa...

men så söööt!