torsdag 18 juni 2009

11 månader



Äntligen börjar ingångarna funka. Fasen vad lång tid det tog innan vi kunde börja släppa vårt hjälpmedel klossen. Mitt fel såklart, jag tycker att det är svårt att avgöra när det är dags att gå vidare till nästa steg. Ibland är jag alldeles för snabb så hon inte fattar något eller som i det här fallet så tror jag att jag nött in klossen för länge. Men nu äntligen känns det som att vi kanske kommer att kunna fixa till det. Det var rå bacon som var den utlösande faktorn. Köttbullar och Frolic är inte mycket att jobba för tycker Luma...
11 månader idag, nästan 1 år! Stora tjejen.

1 kommentar:

Myran o Matte sa...

Grattis Luma, nu är du ju stora damen (hemsk tanke, eller hur?)
Så klart att din matte har "klossat" för länge. Tror hon inte att du fattar, eller??? Tvåbeningar underskattar oss jämt!
Glad midsommar på er, med eller utan kloss.