torsdag 5 mars 2009

Fingertuta och erotiska bomber


Tänderna! Jag har alldeles glömt av att börja borsta tänderna på Luma. Åkte till Västra djursjukhuset och inhandlade dietmat, tandkräm och fingertuta som tydligen är det senaste. Tandkräm på tutan och tutan på fingret, lättare för hunden att acceptera än tandborsten. På förpackningen står det att man använder tutan i en invänjningsperiod, tjejen som expiderade sa att man kan fortsätta använda den...Jag vet inte jag, men vi börjar här iallafall.. Några provpåsar med foder fick vi med oss också, bra besök.

Eftermiddagen tillbringades hos mina föräldrar i Lerum. Där förvandlades min söta valp till en erotisk bomb. Rose-Marie löper också och de gjorde sitt bästa för att turas om att ställa upp sig. Soffan är inklädd i tomtefilt då R-M blir olycklig av tiktrosa.


1 kommentar:

Anonym sa...

Ojojoj...känner igen den där ställningen och blicken! Med fyra tikar är vi ganska härdade vad gäller hunderotik... Två av petiterna är utan livmoder och de har helt lagt av, skönt!

Det blev ingen anmälan till utställningen i Tvååker. Har massor av utgifter på djuren nu...ekonomin håller inte. Med resa, mat och kanske något inköp kostar det lätt en tusenlapp. Håller tummarna för dig och Luma!