torsdag 8 oktober 2009

Tillbaka i Göteborg för den här veckan. Nu åker jag inte iväg förrän tisdag kväll igen. Skönt, jag har längtat efter lite sammanhängande tid hemma och i ateljén. Idag skall Luma och jag träna på våra läxor och sen blir det till stan en snabbis för ta ut pengar till tandläkaren imorgon. Blä, jag är fruktansvärt rädd för tandläkaren, det går aldrig över trots att jag borde kunna kalla mig vuxen.


Luma älskar att åka bil. Eller om det är det lilla huset som hon gillar så mycket, jag vet inte. När man öppnar bildörren och andra hundar brukar vilja skutta ut direkt, då ligger Luma kvar i sin låda och myser. Sen får jag liksom övertala henne att komma ut ur värmen..



Jag har varit lat sista tiden och bara fotat med mobilen, skall bli skärpning....

1 kommentar:

Myran o Matte sa...

Fullt benägen att hålla med Luma om bilåkningen. Vem fasen vill gå ut i höstkylan när man kan vara kvar i den drömburen????