lördag 16 maj 2009

Lång dag



Vi började förmiddagen på Kungälvs Bk där det var officiella agilitytävlingar idag. Udo-pudel skulle tävla och vi ville titta och passa på att miljöträna lite. Tyvärr drog tävlingarna ut på tiden så jag hann inte se Udos lopp, snopet.. Luma skötte sig strålande, hon blir bara duktigare och duktigare på situationer som denna. Framåt 15.30 var jag röd i ansiktet av solen och vi var tvugna att dra vidare för att hinna med sista båten från Strömstad ut till Koster.


Luma och jag bor i det lilla huset på sommaren...

Nu är vi här och det är jättefint, trädgården blommar, huset är varmt av solen och jag har hittat chokladkakor i frysen. Mitt nya mobila bredband fungerar även härute på ön vilket var en lyckträff. Luma har bäddat ner sig under en filt och just nu kan man inte ha det bättre.

2 kommentarer:

Skogsstjärna sa...

Vad mysigt det ser ut!
Tack för grattiset!

King sa...

Låter helt underbart! Känns ibland som om det var ett helt annat land som ni bor i...
Luma ligger så härligt i gräset!
Hoppas att det gick bra för Udo.
Ha ' det bäst!