onsdag 3 februari 2010





King har gett oss en uppgift...

Reglerna
se ut så här:

A: Kopiera awarden på er blogg!

B: Länka till personen som gett dig awarden!

C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!

D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!

E: Länka till deras bloggar!

F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

Och vad är 7 intressanta fakta?


*Jag håller på att försöka lära mig att äta kött igen efter att ha varit vego i ett 10-tal år. Det går sådär.

*Jag kan busvissla med en hand.

*Jag har oerhört svårt att be om hjälp, "kan själv" så mycket att det blir löjligt.

*Jag är riktigt kass på att laga mat, men rätt ok på att baka bröd.

*Jag älskar att teckna och har alltid skissmaterial med mig.

*Är nyfiken på Kelpie, men är osäker på om jag klarar att aktivera en vallhund just nu.

*Jag hoppas att jag såsmåningom vågar starta i lydnads1:an med Luma.

Jag skickar vidare till de som är sugna på att göra uppgiften. Nu bröt jag väl mot reglerna med en gång. Hoppsan.


    Inga kommentarer: