lördag 6 februari 2010

Ikväll har Lumapuman varit grymt duktig och varit ensam när jag varit på vernissage+vernissage. Jag blir mindre och mindre orolig när jag lämnar henne själv ett par timmar. Skönt - duktig hund...
Jag har även gjort ett litet hembesök hos våra vänner som fått hem en jaktlabradorvalp, lilla Ada var fantastiskt fin och mjuk. Luktade otroligt gott! Skall bli så spännande att få en ny kompis till flocken!

Svårt att få med racerräkan Ada på bild...

Vackra Trolla har också fått valpar

2 kommentarer:

Myran o Matte sa...

Hon är ju jätte duktig att klara sig alldeles självsammen. Luma, du behöver nog aldrig konditionsträna om du skall umgås med lilla Ada, den träningen får du säkert på köpet!

Skogsstjärna sa...

Åh, en Ada-labbe, vad mysigt! Inte för att bilden var så skarp ;) men jag kan känna entusiasmen i den hundkroppen... :D