onsdag 24 februari 2010

Att börja i det lilla

februari snart slut och Vad har hänt så här långt i året av förändring…

Luma på My Dog. Rött band och nöjd matte. Överlevde att fastna i hissen.

Lite jobb i Göteborg för omväxlings skull, blev till mycket jobb i februari. Tillbaks till tesa-tejp och scenarbetarjargong.

Jag har fått damma av gamla teaterkostymkunskaper och kom ihåg lite i alla fall.

Jag var modig och Vågade laga mat till någon annan nästan för första gången. Det hjälpte inte.

Hade gott hopp om en skön vår, men det sket sig. Besviken? Ja.

Jag har lärt mig att nå kortlåset till scenskolans garage, utan att kliva ur bilen. Heja!

Godisätandet är ett minne blott. NÄSTAN

Jag har kommit på att blandpåsarna med sallad på Konsum är goda.

Luma har börjat på agilitykurs, hon är duktig, det är inte jag.

(snön orkar jag inte ens nämna)

4 kommentarer:

Hot Hippi sa...

Sådan matte sådan hund! Är Luma självlärd eller,ha ha!
Hur klarar du sötsuget? Har precis klämt i mig en påse mandelägg från Anton Berg från IKEA,10:- var ju så billigt!:-(

Anonym sa...

Det här med förändring är inte lätt! själv tackade jag Nej till ny utmaning och jobb! Kom på att utveckla det jag redan har, är oxå bra! Det ligger nått i att vi misslyckas aldrig förrän vi slutat försöka ; )
Vi tycker du e super!

Myran o Matte sa...

Väldigt smart att göra en summering med jämna mellanrum. Och tänk ändå så mycket som har hänt...
det där med godis tog jag till mig direkt, wooops!

King sa...

Grattis!!!! Vilken bra början!

Modet att våga prova ngt nytt och övervinna sig själv är en bra början.

Heja Team Luma!!!!