tisdag 16 februari 2010

Hosthost

Den här fina mössan fick jag av en av syrrans första pojkvänner. Tror jag var kanske 14 år. Han hade en Volvo Amason som han hade rollat gul. Tuffa Manne! Det var roligt att hitta den igen! Jag är förkyld och har fått hostan, tråkigt.



Tjejerna roar sig bra utan mig. Duktigt!

Agilityn var bra igår. Luma har fått världens hindersug och var jätteduktig. Jag var glad och snorig när jag åkte hem. Vi tränade på framför och bakombyten. Både med och utan hinder. Tror att hon fattar..och jag med. Försöker tänka på att: Inte vända ryggen mot hunden och Visa med den handen som är närmast hunden. Belöna ofta. De andra är lite mer avancerade än oss så vi börjar i det lilla än så länge.

Nu tillbaka till strumpstickning och TV...

3 kommentarer:

Anonym sa...

alla Mannar är tuffa!

Skogsstjärna sa...

Bra grepp, Luma! Avreagerar dej lite efter agilityn? ;)

Y sa...

Vilken stencool mössa!!