söndag 6 september 2009

Söndagsmorgon


Det var så roligt med sökträningen igår så vi gjorde ngr uppletanden på morgonpromenaden vid Hinsholmen. Bara en pryl, en lätt eftersom musen är Luma så kär, men roligt och det är ju huvudsaken. Det är grymt att se hur hon verkligen letar, att hon vet vad det är hon skall göra när jag skickar iväg henne. Såg flera stora kantareller som jag faktiskt inte orkade plocka med mig idag, svamp överallt nu.



Jag har ny dator äntligen,  byte från PC till Mac, roligt med ny teknik. Ägnar kvällarna till att lära mig skillanden, framförallt i Photoshop som jag använder mycket. Blir frustrerad när allt inte flyter som jag är van vid, så jag vill lära snabbt. Ska fika med en vän i eftermiddag som är mera Macvan än jag, då får jag kanske ngr tips.

1 kommentar:

King sa...

Luma är en riktig råttehund!!!!

Det var Knatte du såg! Systern tävlar i Lydnads 1:an! Tror att hon kallas för Kojan.

Jag har fått ledigt för jobbet i januari och det vore kul att få träffa många Rippåsare och kanske ställa i avels och uppfördarklass?

Så syns vi inte innan så syns vi nog då!!!