onsdag 29 juli 2009

Vi har landat i Göteborg, det var så svårt att åka från Koster, jag rotar mig lätt där. Imorgon bär det av till Tollarp. Jag har fått en vägbeskrivning över mobil med dålig täckning, men det ska väl gå ändå. Lite vilse är ingen fara. Jag har en lista på grejer jag borde ta med mig, mat jag skall köpa osv. Det gör jag imorgon innan jag åker. Nu ska jag iväg och köpa lite fler kompostgaller så Luma kan få en liten inhägnad vid tältet. En villig löpLuma måste stängslas in lite annars kan det gå hur som helst...En ficklampa måste jag fixa också...jag kommer att komma på bra saker att ta med hela natten.
Det blir rapport efter helgen om hur tältprojektet avlöpt.

4 kommentarer:

Birgitta sa...

Lycka till med shoppingen!

Carina och jag ska också tälta men vet ännu inte om vi åker imorgon eftermiddag och kommer fram sent eller åker tidigt fredag morgon och kommer fram sent...

Kör försiktigt!
Birgitta

Y sa...

Ses i Tollarp! =)

King sa...

Det är inte helt lätt att hitta men E22 mot Kristanstad så ligger Tollarp på vägen fast söderut, så här är min hitteväg!

När du ser kyrkan ska du åka åt motsatt håll, svänger du höger till kyrkan i 4-vägskorsningen så ska du svänga vänster sen rakt igenom byn...och efter ett tag så kommer skylten brukshundsklubb och sväng höger och sen höger igen...

Vi syns ikväll!
Birgitta

Myran o Matte sa...

Hoppas ni får riktigt trevligt och att vädergudarna är hyffsat hyggliga. Visserligen har ni ju flytvästar men...