onsdag 5 augusti 2009

Far och fläng


Stilla när vi kom igår kväll.


Å så var vi tillbaka på Koster igen. Ett himla flängande fram och tillbaka. Men Luma älskar att åka bil så det känns inte som något större problem för hennes skull. Vi hann gå en morgonpromenad med våra vänner Udo och Cartman igår och det var mysigt. Pudel-Udo har precis blivit uppflyttad till klass 3 i agilityn och vi är så stolta! Hans matte försöker förklara det hela som tur? men det har jag väldigt svårt att tro på, för jag vet hur duktiga de är.

Vi träffades också i fotojurygruppen för att diskutera vilka bilder som skall vara med i årets almanacka. Svååårt, det var otroligt många fina bilder som kommit in. Vi fick soppa hemma hos Emelie och Elsa, och medans jag, Emelie och Yohanna pratade bilder så röjde Luma och Elsa i soffan. Jag åkte direkt till Strömstad efteråt och det var en trött och nöjd Luma i bilen upp.



Kärt återseende...

3 kommentarer:

Ewa sa...

Hej Jenny!
Så trevligt det var att träffas i Tollarp, och vilken otroligt fin liten hund du har i Luma! Hon klarade ju hela äventyret med glans, och det vore jättekul att se er i de olika aktiviteterna nästa år. :-)
Om du inte har ställt ut Luma någon gång så kommer det en inofficiell utställning i Partille i september som kanske skulle kunna vara en bra premiär?
Kram fr Ewa, Humla & Hallon!

Ewa sa...

Hej igen!
Då måste vi ju ha setts vid båda tillfällena (Larv o Borås), men jag är så himla fokuserad när jag gör något att jag knappt varken ser eller hör vad som händer runt omkring mig... :-)
Kram!

Myran o Matte sa...

Passa bara på och njut! Nu börjar vi ju snart gå mot fel tid (usch så negativt det blev). Kärt återseende är ett underbart kort. Får mig att sakna min katt Måns väldigt mycket.