onsdag 26 augusti 2009

Magknip igen



5 år genom dörren under Konst och Lära Ger Gunst och Lära!
Igår var jag på möte i min gamla skola HDK. Konstigt att vara där nu, fast som personal...även om jag inte jobbar på samma instution.

Luma fick ett litet återfall av magknip igår igen. Jag blev orolig så klart. Vi hade varit ute på promenad och sen kröp hon plötsligt ihop och pep som hon gjort tidigare. Tror att det helt och hållet är mitt fel, jag slutade nog med medicineringen för tidigt, dessutom åt hon lite dåligt och var tom i magen. Det verkar som att hon är väldigt känslig för det just nu. Idag är hon jättepigg och glad igen men jag tar det lite försiktigt ett tag till. Vi skulle lekt med Nipper idag med jag avblåste det, synd, det var ett tag sedan vi träffade honom nu, men det blir ju fler tillfällen. Jag skall åka upp till Dalsland och jobba ett par dagar och det känns inte helt hundra att lämna henne nu. Men jag vet ju att hon får den bästa omvårdnaden man kan tänka sig hos mina föräldrar och bästa kompisen är ju där också...

Inga kommentarer: