söndag 13 juni 2010

Solen tittar fram, härligt, både bad och träning på morgonpromenaden. Luma badade alltså, inte jag. Jag använde en pinne som belöning igen, hon älskar det, att få kampa med en pinne när jag håller i. Undrar om det är dumt att belöna med pinne, om det kan bli så att hon hetsigt börjar plocka pinnar överallt? Jag håller ju inte på att kasta pinnar omkring mig annars, utan det är vid träning och när hon badar. Eftersom jag är rädd för det maniska så kanske jag helt enkelt skall bli bättre på att ta med mig leksak..

4 kommentarer:

Myran o Matte sa...

Det är väl helt okej med en pinne som belöning. Jag kan ta en kotte i brist på annat och inte fasen blir Myran kottetokig för det. Det gäller ju att ha fantasi, eller hur?

Jenny Beckman sa...

Vad bra! Skönt att höra, kottar använder vi också ibland.

Pipperoni sa...

Jag håller med. Jag kör ofta med pinnar med Elsa också och hon älskar både att bli jagad och att kampa med pinnen, men hon har hittills aldrig fått för sig att plocka upp en pinne själv. Det är bara när jag tar upp den som hon vaknar till liv. :) // Emelie

Y sa...

Vilken snygg effekt på bilderna - me like a lot!!