fredag 18 juni 2010

Ninjafis blev snabbt en Ninjagris när han dök på huvudet ner i ett lerigt dike. Em promenad som egentligen också skulle innehålla träning, men arbetsmoralen är inte så hög hos mig just nu. Te och Singoallakex smakade bättre idag.

Alla hundarna flockas kring Cecilia som har godaste färskmaten med sig ut. Udo fick gå i koppel, han är den felande länken i alla lekar, en liten mobbare. Men han är också den sötaste och märkligaste pudeln vi känner.

Imorgon bitti drar vi till Koster, Luma och jag. Kanske är jag överoptimistisk när jag tänker ta en båt som går 8:15 från Strömstad? Hjälp vad tidigt jag måste gå upp då, och kommer jag överhuvudtaget få liv i Luma eller måste jag bära ut henne i bilen... Men lördag är en stugbytardag och båtarna kommer att vara knöfulla, så vår enda chans till att slippa magsår är den tidiga båten, så så får det bli. Gäsp.

Inga kommentarer: