onsdag 16 juni 2010

Hänt sen sist..

hm jag har varit ganska kass på uppdateringarna sista tiden. Skall försöka bli bättre på det. Det har inte hänt så fantastiskt mycket. Idag var jag hos tandläkaren och blev 2000 kr fattigare. Jag är fruktansvärt rädd för att gå dit, så när jag kom hem blev jag helt färdig och fick lägga mig en stund. Luma som är världens lojalaste hund la sig genast tätt intill tills jag var på benen igen...
Luma har även träffat kärleken i Sannabacken. En väldigt charmig pälsad mexikansk nakenhund, som heter Mexa. Ungefär i samma storlek och temperament som Lumapuman...

Till helgen flyttar vi upp till Koster för sommaren. Jag börjar jobba däruppe på söndag, bara 2 dgr kvar i Dalsland och sen är det iallafall semester från högskolan ett tag.

1 kommentar:

Myran o Matte sa...

Ja tandläkaren är verkligen ett kapitel för sig och himmel så dyrt det är!
Så skönt att ni kan åka till Koster och ni kan väl njuta av det "salta" för mig också.