måndag 24 maj 2010


Tänk att den här söta räkan är samma hund som min löptant som ligger under täcket. Nyss försökte hon backa upp mot en tjock(och söt) cairnterrier som vi passerade på vår promenad. Känns lite riskabelt att lämna henne hos föräldrarna nu. De har fått order om att det ska vara koppel på unga fröken tills jag kommer hem igen på torsdag.
Jag åker till Dalsland i morgon bitti efter att jag lämnat puman. Det var ett tag sedan jag var uppe nu så det blir kul att träffa studenterna. Men som alltid svider det att lämna Luma, även om jag vet att hon har det superbra tillsammans med Rose-Marie på landet. (och R-M tycker ju att det är TOPPEN att Luma löper oj, vad hon kan uppvakta...)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Du kan lämna henne hos mig i skolan om du vill, hon är så välkommen så.

/B

Jenny Beckman sa...

tja, tax och gårdshund kanske blir en riktigt charmig sort!!!

Unknown sa...

Alt taxar gör är charmigt