tisdag 11 maj 2010

Dagens skämt?

Jag vet inte om det här är en bra grej eller inte. Åkte med min mamma till IKEA ikväll och då hittade vi det här lilla djurtältet för halva priset. Endast 49 kr, då måste man bara pröva. Tänker på skugga till sommaren, när jag i vanliga fall balanserar hundskuggan med ett paraply. Luma var lite halvskeptisk, men jag klickade in henne några gånger och efter jag klippt ur öppningen lite så gick det riktigt bra.

Hm..nu gick hon in och gömde en gammal knorr därinne. Kanske är dagens skämt ändå.

2 kommentarer:

King sa...

Godisgömma är alltid bra! Lustiga dom är, King gömmer sina godsaker, Pompe har aldrig gömt ngt.

Kanske är ngt rippåsigt?

Pompe hälsar och tackar!

Myran o Matte sa...

Nämen det lilla tältet var ju hur bra som helst! Kommer garanterat att bli en "favoplats" när det är med. Kosigt, trångt och mysigt - precis vad en hund önskar. Och ploppar det dessutom in godis med jämna mellanrum så...hurra!