måndag 31 maj 2010

Luma tar ett morgondopp i Göta älv

6 kommentarer:

Myran o Matte sa...

Hoppas du inte fick någon kallsup...blääää
Myran är mycket avundsjuk på ditt mod att slänga dig i älven.

Jenny Beckman sa...

mmm...jag riktigt gurglade mig med älv-vattnet, härligt!!
Du får hoppa i Myran, det är störtskönt att simma!!

Luma

Y sa...

Det är med skräckblandad förtjusning jag ser klippet, för även om det ser väldigt skönt ut så vet jag ju att det är KALLT! =P Men man ser att hon ser ut att trivas iaf... =)

Skogsstjärna sa...

Det här klippet borde Kasper få se. Han, som annars är en kaxig typ, blir väldigt ynklig om man andas om utebadande. Solbad gillar han däremot skarpt.

King sa...

Tack!

Anatomikursen var otroligt bra. Nu ser jag på rörelser på ett helt annat sätt, men det är svårt, med vinklar och allt... grunden är ett bra "chassi" sen handlar väldigt mycket om rasspecifika detaljer, och hur små skillnaderna är mellan en bra hund och en superhund, hårfint. Vill gärna lära mig mer! Gerard är en onemanshow!

King sa...

PS, King bjuder in Luma på bad! Går alldeles utmärkt att simma här också i Mälaren...