tisdag 9 november 2010

Här kommer lite suddiga bilder från igår. I ateljén är Fridas gravida mage grejen, varm och mysig. Luma gillar!
På eftermiddagen skulle jag göra några ärenden i stan och tog med Luma, det var så längesedan hon var i Nordstan(stort shoppingcenter). Hon var med mig inne på Åhléns och när expediten kom fram till oss tänkte jag att hon skulle be oss gå ut. Men istället föll hon på knä och ropade att hon ÄÄÄÄlskade gårdshundar, sen fick vi pussa på de andra expediterna också. På väg ut kom en tjej fram och frågade om Luma var en gårdis, hon berättade att hon också hade en. Ibland känns det som jag gick med i en hemlig klubb när jag köpte gårdshund.
Kul att vara i stan och Luma blev lika trött av shoppingcenter som av blodspår! Skall nog ta en tur till innan julhandeln kommer igång..

3 kommentarer:

King sa...

Åhh magar! Pompe hade full koll på magen, jag är övertygad om att han visst vad som väntades, det var hans valpar också! Spännande att se vad Luma tycker om "valpen". Pompe & King är väldigt förtjusta i bebisar!

Anonym sa...

Vi hänger gärna på stan nån dag ;-)
Kanske lite lydnadsträning på Gustav Adolfs Torg?

Anna & Felix

Skogsstjärna sa...

Det är klart vi är med i hemliga gårdshundsklubben! :)