onsdag 7 april 2010

Julen varar ända fram till påska..

På kyrkogården har allt juligt lagts i en stor hög. Gravarna har pyntats med påskliljor. En man blev lite inspirerad av högen och stannade bilen och slängde 2 soppåsar rätt i??? Sen såg han att jag stod som ett fån och stirrade på honom, då rivstartade han bilen och körde därifrån. Vad är det för fel på folk, stan är full av soptunnor och han har behov av att slänga skräp på kyrkogården?

Lydnadskursen igår, vi gick igenom hopp och snabba lägganden. Luma och jag försöker tighta till svängarna i fotgåendet. Belöna nära nu istället för att kasta framåt. Min egen koordination är det svåraste, gång på gång gör jag samma sak trots att jag bestämt mig för att göra ngt annat. Stackars Luma. Jag är kroppsligen mycket svårbildad.




Felicia har fått sin första rostfläck(prick). Sorg. Världens mest töntiga bil och jag älskar den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi älskar dig! Vad sägs om middag den 17? Fortfarande i planeringsstadiet men JOnas fyller år.
Kram! Linda

Jenny Beckman sa...

Låter underbart! Ringer dig!