onsdag 14 april 2010

C-höft och depp

En riktig skitochdeppdag.
Luma har fått C på höfterna och det känns så himla tråkigt. Jag blev helt sänkt och Lumas uppfödare jätteledsen.
Sen åkte vi till GMBK för att träna, roligt, där har vi inte varit på länge. Där blev allt skit igen för helt plötsligt blev Luma oerhört skottberörd av skjutbanan som ligger intill. Den har hon aldrig brytt sig om innan. Nu var det flämt o flås och paddlande mot bilen. Nu är jag jätterädd för att hon skall koppla GMBK till otrevligheter istället för lek o godis.. SKIT!!!

6 kommentarer:

Y sa...

Fy, fy, fy, vad tråkigt... =( Det finns ju inte så mycket att säga, förutom att det trots allt är skönt att det inte kommer påverka Luma eller begränsa er i något ni vill göra. Men jag förstår att det känns pissigt ändå just nu. =( Kram på er!

King sa...

Usch så trist....jag deppar med er.
Slå en pling om du vill prata.

Kram
Birgitta

Myran o Matte sa...

Ja det var väl inte det beskedet man ville ha på den skalan! Fasen också och jag vet hur det känns - shit!!! Hoppas verkligen hennes berördhet var tillfällig med skotten. Usch stackars er!

Unknown sa...

Jenny kan du maila mig? cam.axelsson@gmail.com

Skogsstjärna sa...

Trist med höfterna! Ang skottberördhet får ni väl träna lite på långt avstånd med rolig lek och så. Kanske med cd-skiva oxå. Det grejar sig säkert.

Lina & Cärla sa...

Hej Jenny! Cärla skall nog röntgas i juni. Skall stämma av med min uppfödare när det är dags. Det är allt lite nervöst. Alla är vi ju rädda för ett dåligt bokstavsresultat och det finns inga garantier någonstans. Men du...du har samma fina Luma kvar ändå, även om det känns tråkigt just nu.