onsdag 21 april 2010

Den här morgonen blev det stadspromenad istället för skogsupplevelse. Vi träffade en väninna som nyss lämnat på dagis så det blev jättemysigt att gå en runda med henne istället.
Vi lånade Bertils bänk en stund...
tittade på konst..

..och försökte sitta fint och uppmärksamt!

Jag lyckades få en bild när Luma tittade på mig, annars nosade hon i marken, försökte hälsa på gubben som gick förbi, morrade lite på hunden på andra sidan gatan osv.. Söt och okoncentrerad.
Snart skall vi fika med vår nya flockmedlem, bc:n Ninja. Miljöträning är det som gäller. Vi miljötränar gärna på café hela tiden, vi gillar bullar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att doggen gillar'min'bänk.
Tyvärr är den väck nu,och jag bor inte i Majorna längre.

Så här va det...
Efter min livskompis dog, så satt jag och funderade på livet
många sena kvällar och nätter där.
Jag reparerade den flera gånger,(trasigt ben)
En gång gjorde jag en textmall så att jag kunde spraya dit texten.
men det va en gubbe som tog bort klotter med thinner och detta till klottersanerarnas förtret.Eftersom han även tog bort det vax
som dom lägger på utsatta ytor.
SÅ, en man jag språkade med jobbade med att tillverka vägskyltar.
Fick av han gul reflextejp.
Även jag satte dit lite tankar.Såsom,Te.x Våga fråga.

Mvh Sven-Bertil Björk