söndag 24 januari 2010

Sööndag

Idag tänkte jag att det nog skulle gå att ta sig upp till GMBK igen. Det gör det säkert också om man har en V70 och är lite tuffare än jag. Grym isbana med höga isvallar mellan hjulspåren. Snälla Felician tyckte väl att det var ok, men jag vände när jag såg att inte ens schäferfolket hade åkt ända fram. De tränade skydd på en åker i närheten istället. Jag ställde bilen i en ficka där jag såg en skabbräv förra året. Hoppas den är skjuten nu.
Vi hittade en upptrampad stig mellan kolonistugorna upp i skogen och fick en ok promenad iallafall.


Vid kolonistugorna var allting väldigt förbjudet...



4 kommentarer:

cecilia sa...

Tur att du inte fastnade i nån grop!

King sa...

Det är inte lätt att få till någon träning i detta väder....

Charlotte sa...

Jag och Russin vill att våren ska komma nu! Tänk när vi sitter och pausar i vårsolen mellan träningarna, det är livet!
Fast det verkar ju tyvärr att dröja med vår om man ska lita på senaste väderprognoserna:(

Ha det gott i kylan!

Myran o Matte sa...

Håller med King, man blir inte så där jätteinspirerad att träna. Tycker det värsta är att man blir så kall om händerna för handskar funkar inte att ha på sig.