torsdag 19 januari 2012




Jag håller alltid på att oroa mig och tycker att det är jättejobbigt att lämna Luma de dagar jag åker till Dalsland och jobbar. Hon får då vara hos mina föräldrar som bor på landet, så det är ju verkligen inte synd om henne, men jag vill ha henne hos mig jämt, men extra bra känns det iallafall när jag får sms av min mamma där det står att "Nu har vi varit ute i 2 timmar i skogen och Luma sover gott efter en dusch"(såklart hade hon hittat en baj att rulla sig i)..
Nästa vecka skall jag och Luma bo på landet hela veckan tillsammans med Rose-marie, det blir mysigt!









1 kommentar:

Anonym sa...

Trist att behöva lämna bort Lumisen, men som du säger har du ju väldens bästa hundvakter! Cyklar förbi dig varje morgon och blev orolig för den stora silvriga (gråa) bilen på din plats. Var är den lilla gröna?

Hemma något? Vi vill gärna hitta på hundkul/ Anna & Fredrixs