måndag 5 september 2011

Vi är i stan och gör stadssaker. Det är mysigt, vi har mest fikat och gått hundpromenader, varit grymt sociala faktiskt. Luma är bra på att ställa om sig, är det träning eller promenad så är hon pigg som tusan, sitter vi på café så passar hon på att ta en lur. Något jobbmöte har jag klämt in också, men vi har mest haft en skön långhelg. Det är väldigt bra att ibland vara borta från lägenheten en period. Man ser liksom sitt hem med lite fräscha ögon när man kommer tillbaka, och det är inte alltid så kul men nyttigt. När jag kommer tillbaks helt från Koster, då är det dags för sopsäckar och röj..









































Vi har också träffat den nya stjärnan i vårt gäng, Tweet. Jag vet inte om hon skall bli valldrottning eller agilityproffs när hon blir stor, antagligen lite av varje. Men än så länge är hon bara halvåret så det finns lite tid att fundera på..  Både Luma och jag blev smått kära!




































Foto Cecilia Svensson



4 kommentarer:

Bosse sa...

promenad och fika i morgon 7/9, kanske. Vore kul att träffa den lilla sötnosen.

/B

Ps. Kul o träffa Luma också, såklart!

Cecilia sa...

Vet du om att Tweets syster vill ha en ny ägare? ;)
Hon finns nu på Somollis i Skåne:

http://peze.net/somollis/svenska/svindex.htm

Cecilia sa...

Hon heter Bree!

Jenny Beckman sa...

Bosse jag är redan tillbaks igen. Åkte upp igår via dals Långed och sen ut till Koster. Det låste enormt hårt och Luma blev rädd. Tydligen resterna av Irene som drog över, nu ska jag gå till sjön och se hur mycket vatten det kan finnas i min båt...

Cecilia... Bree kan aldrig vara så söt som Tweet!