tisdag 27 september 2011







































Hösten är egentligen min absoluta favoritperiod med färgerna, luften och nystartskänslan som ofta är. Det jag inte gillar med hösten är mörkerkörningen och alla vilda djur på vägarna. Just nu känns det som att jag har en oändligt lång period på svarta vägar framför mig, så tungt. Herregud vad jag kan tycka synd om mig själv när jag sitter i bilen ibland.
Till helgen byter jag bas, från Nord Koster till Göteborg. Till mitt arbete i Dalsland kan jag likagärna pendla från Koster som från Göteborg. Men från och med nästa vecka börjar en period på Scenskolan (HSM) och då får det bli Göteborg. Luma däremot kommer nog hänga kvar på Koster under veckan och fiska hummer med föräldrarna och Rose-Marie.
Att flytta till stan igen betyder också lite mer aktivitet här, hurra för 3G.

Inga kommentarer: