måndag 29 augusti 2011

Efter ett bra dygn i Dalsland kan jag ändå inte låta bli att längta tillbaka till ön lite. Jag stannar här tills på onsdag och sen tänkte jag och Puman ta några dagar i Göteborg innan vi åker upp till Koster igen. Hoppas på att någon hundkompis har lite promenadtid till övers för oss. Det känns som det har hänt massor i ggb när vi varit borta. Udo har tex fått en ytterligare BC i familjen, henne har vi inte träffat ännu.. Just nu tycker jag att ALLA andra tränar jätteduktigt och går inspirerande kurser och vi gör ingenting. Riktigt så illa är det väl inte men vi har lite att ta igen om man säger så..



3 kommentarer:

Anonym sa...

hör av dig när du kommer ;-)

Kram Anna & Felix

Myran o Matte sa...

Måste bums lugna dig...vi gör inte heller ett skit rent ut sagt. Går ju inte att vara på topp jämt!

Jenny Beckman sa...

Å vad skönt att höra Myran! Fast ni åker ju land och rike runt och är görsnygga, det är banne mig bra gjort!!

Anna, vi hör av oss!