måndag 4 juli 2011

När det inte funkar med datorerna är det skit rent ut sagt. Hårddisken är utbytt men jag får ingen ordning på bilderna. Ena gången jag öppnar datorn finns alla bilder där de ska, nästa gång är hälften borta och nyss var alla pyttesmå och Photoshop har program-error hela tiden. ÅÅÅÅÅ vilken energi det tar av mig när jag inte vet om jag kan lita på att det finns där...
Hur som så tog vi en eftermiddagspaus och gick och badade, jag och Luma. Hon var så varm att hon såg ut att storkna innan vi kom fram. Väl framme simmade hon flera rundor runt mig med en pinne i munnen. Mys. Sen blev hon så himla frusen (trots 100 grader varmt i luften) att jag var tvungen att linda in henne i min fiberpäls. Hon har taskig termostat, precis som matte.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt ni har det! Jobbigt med datorn bara :-(

Själv lääääängtar jag till semestern får hålla ut en vecka till, sen åker vi till de djupa skogarna i bergslagen.

Kram och må så gott/Anna & Felix