tisdag 19 juli 2011

Hurra! 3 år den 18:e juli firade vi så här!






































Hon har ungefär samma personlighet nu som när hon kom. Sova, gosa och busa.


3 månader på bilden ovan och endast 4 veckor nedan. Då visste jag inte att det var den här krabaten som skulle bo hos mig, för jag fick inte tinga någon valp första gången jag hälsade på. Martina ville själv lära känna valparna lite mer innan valpköparna valde. Hon var tydlig med att hon ville sälja hundar efter egenskaper och inte de med sötast prickar. Det uppskattade jag.

5 kommentarer:

Myran o Matte sa...

Hurra till den allra finaste av de alla!

cecilia sa...

Grattis Luma!

Eva i Halmstad sa...

Så fin hon är.
Må gott på er
Eva och Tass

King sa...

Grattis, låter som ett härligt hundliv, sova, gosa o busa! Trefaldigt leve, hipp, hipp, hurra!!!

Anonym sa...

Grattisgos & Frolichurra till världens bästa tjej, vi tänker på dej!


Kram från Anna & Felix