lördag 11 september 2010


Ada är inte helt nöjd med att matte lämnar oss i bilen och går in på macken...
Det är galet konstigt att vara utan hund. Luma kommer till mig imorgon. Jag borde passa på att göra något ohundigt men vaddå? Jag är nog egentligen riktigt slut efter veckan, men känner mig rastlös utan Lumapuman. Istället följde jag med Ada + matte på långgpromenad i Änggården under förmiddagen. Det var skönt.
Efter det gick det bra att göra lite ohundiga saker, så jag åkte till stan och gick på Röhsskas vernissage om Textilia. Det var bra.

En del av ett trådverk av Anna-Elisa Nilsson

1 kommentar:

Y sa...

Usch, jag tycker det är otäckt att vara hundlös. Jag får för mig att det ekar konstigt här hemma när det inte finns tassar här... Fast det är klart, kanske kunde du njuta lite mer av utställningen när du visste att vovvan inte var hemma själv?