söndag 27 mars 2011

Oj här var det slappt med uppdateringar. Jag bollas mellan Steneby och HSM just nu så tiden räcker inte riktigt till..Luma är hos mormor och morfar på dagarna och hos mig på nätterna. Den här helgen smet vi iväg till Koster. Det blir inte så många dagar men det känns jätteviktigt att komma hit och tanka lite. Ikväll åker jag hem till Göteborg och sen direkt upp till Dalsland igen. Puh. Tack och lov för SR-appen på Iphonen så att jag kan lyssna på radiodokumentärer i bilen...

Luma har fullt av kompisar på Koster. Igår på vår förmiddagspromenad lyckades hon tigga till sig: 1/2 smörgås, frolic, korv, pannkaka och lite skinka. Allt detta av olika personer som vi mötte. Hos vissa personer kräver hon att få komma in i huset och väl inne går hon direkt till kylskåpet och sätter sig. Hon generar sig inte det minsta och de flesta blir glada över uppmärksamheten.


































Så trött efter ett par timmar utomhus.
Och förresten..kulorna försvann lika snabbt som de dök upp. Märkligt.

4 kommentarer:

Bosse sa...

Kulor???
Skulle kunna spinna vidare på det om jag ville

/B.

Jenny Beckman sa...

Bosse, eftersom din hund bara har 1 kula så förstår jag att ämnet intresserar dig!! ;))

Bosse sa...

bomerang-effekt på den kommentaren, borde lärt mig vid detta laget.
Bosse - Jenny 0-1

/B

Jenny Beckman sa...

Yey!!!