fredag 4 februari 2011

Hur snabbt har inte den här veckan gått då? Jag blev snabbinkallad till Scenskolan i början av veckan och blev kvar tills idag fredag. Luma har hängt i Lerum på dagarna tillsammans med Rose-Marie och mina föräldrar. Tror att de haft det jättemysigt. Promenaderna i Göteborg är ju för tillfället så tråkiga som de kan bli. Is och vatten överallt, men vi har gott hopp om våren..fåglarna hördes en morgon när jag skyndade till spårvagnen och jag blev varm i magen. Fram till dess att våren verkligen är här stapplar vi bredbent på de isiga trottoarerna.. Vi funderar på om mitt dalslandsschema tillåter någon rolig kurs, men det verkar illa med det tyvärr. Får vara lite duktigare på öppenträningarna istället och kanske se det mer som "kursdag"..


Filmfestival pågår i Göteborg, är så glad för att jag blev ivägsläpad på en film som heter Mammas comeback , ruskigt bra dokumentär om en kvinna som för ca 30 år sedan var dragracingstjärna i Sverige. Kommer på STV i maj tror jag. Se den då.
Vi har precis gått eftermiddagspromenaden med Anna och Felix, kom knappt ut eftersom gatan var avspärrad för bombletning..nu är poliserna borta och det verkar ha lugnat sig lite igen..huva!
Nu ser vi fram emot fredagsmys, Luma och jag...

Inga kommentarer: