söndag 16 januari 2011





























Trots snö/regn/slask/dimma och allt annat väder det kan vara, så har det varit ganska fina kvällar ett tag. Lite dumdristigt går jag ofta själv i mörkret, mycket bättre att ta gänget med sig. Jag är så jäkla nöjd med att jag har så bra hundumgänge nära där jag bor. Finns nästan alltid promenad, tränings eller fikasällskap när man vill ha det. Mycket värt för både Luma och mig. Här är det Udo, Cartman och Ninjafisen som är med..

Sen får man ju vara lite försiktig när man går ut på kvällen, för den här typen vill man ju inte möta på en mörk stig.

3 kommentarer:

Bosse sa...

Det e gôtt med bra polare!

cecilia sa...

Haha, på den bilden ser man verkligen pudelns kärna!

Bosse sa...

Det stavas hjärna, Cecilia, med hj alltså.
Liten som en hasselnöt, men hur det blev dubbelexponering så man ser 2 kan jag inte förklara.