onsdag 29 december 2010

Väldigt mycket vyer på den här bloggen just nu. Det blir ändring på det när jag är tillbaks i stan igen. Luma och jag ha tagit en tur ut till Koster. Utrustade med rena hinkar ifall vattnet skulle vara fruset och jag skulle behöva hämta direkt ur brunnen. Vatten har jag faktiskt, först bara i en slang i källaren, och efter lite isproppar och sprut hit och dit har jag nu vatten upp i köket, både varmt och kallt. I badrummet har jag bara varmt än så länge. Det gör inget, det känns lyxigt att ha vatten i någon kran överhuvudtaget.
Ruskigt skönt att vara här.






























Just nu har jag lite dåligt samvete för att vi inte gör så mycket fokuserad träning. Det blir lite här och där, hur som helst, känns det som, men jag tror att hon har det ganska bra ändå. Vi trasslar vidare med våra små tricks och det är ganska kul det med.

6 kommentarer:

Myran o Matte sa...

Åhhhh dessa helt underbara bilder! Du får gärna stanna kvar på Koster och ta fler.
Och träna???? Vem f-n gör det????

Anonym sa...

mm så fina bilder! Nedersta bilden fick mig att tänka; värden är så stor så stor Luma, Luma liten...

King sa...

Vackert, ser ut som i en sådan där stor, glansig, tung bilderbok med sanslöst vackra naturbilder! "Koster året runt med Luma????"

Träning känns som om det får vänta tills islossningen...

Gott Nytt År!

Jenny Beckman sa...

Vad skönt att höra att det inte bara är min träningsmoral som är låg!
Hoppas jag får se er, både King och Myran på My dog!!

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR, Jenny & Luma!

För min del får du gärna fortsätta med vacka vinterbilder från ditt älskade Koster.

Hälsn. Lina & Cärla

Anonym sa...

Fantastiskt vackert och himmelskt!
Gott slut till Er!

Många kramar från brötmåns med familj ;-)