tisdag 24 augusti 2010

Vi är hemma i Gbg igen. Först kändes det lite vemodigt, men nu känns det ganska bra igen. Det är stökigt hemma, jag får lite panik, hur kan jag leva i den här röran? Jag städade innan jag åkte, men nu upplever jag det som att jag har grejor precis överallt. Jag städar, dammar och slänger, Luma tittar på.
Vi har gått vår vanliga morgonpromenad runt Sjöbergen, tränat på grusplanen vid Röda sten och sen lekt balanslekar på den långa raden av betonggrisar vid hamnen. Nu är vi hemma och jag sitter vid skrivbordet och läser mail och Luma har intagit sängläge. Vad snabbt det blir som vanligt igen. Vet inte om jag gillar det..


Och eftersom jag uppdaterar från datorn lär väl de här bilderna bli små dårå...

1 kommentar:

teresa sa...

Hej. Kul att du tittade in "hos" mig.
Väldigt härliga bilder här också - Koster ser underbart o lockande ut.
(ps. Städa kan man göra tråkiga ruggiga höstkvällar...)