onsdag 18 augusti 2010

Efter helgen flyttar jag och Lumisen tillbaka till Göteborg igen. Jag har lite kvar på mitt "sommarjobb" och sen är det färdigt för den här säsongen. Känns lite vemodigt men jag längtar också LITE efter att komma igång i stan igen. Ateljén drar och hundkompisarna saknas. Andra mer trista saker att ta tag i är väl den där klädstorleken som jag tror att jag gått upp..
Även om vi flyttar ner nu så kommer det att bli mycket Koster i höst ändå. De bästa hundvakterna finns ju här så när mitt pendlande börjar igen, då blir det skön Kosterluft för Luma.
Kvällarna börjar mer och mer likna hötorgskonst. De är lite för fina för att vara sanna.

1 kommentar:

Myran o Matte sa...

Oj, oj, oj vilka bilder!
Nu är det tredje gången jag är här för att njuta av dom.

Mysko det där med bildöverföringen. Hoppas du klurar ut det...