söndag 7 december 2008

Saknad

Luma har sovit borta i natt och det var väldigt tomt att sova utan henne. Trots att jag haft henne så kort tid är hon redan så självklar i mitt liv och det blir tomt om hon inte är i närheten.



Fina, fina Primus är också saknad. Ständigt. Nu har han varit borta i ungefär 1,5 år och jag längtar efter och tänker fortfarande på honom varje dag. Primus fick bara vara med mig i ca 4 år, jag hoppas att Luma kommer att vara med mycket, mycket längre.



Luma är förresten mycket piggare, jättepigg. Vi tar det lite lugnt fortfarande men det är så skönt att se att hon börjar bli som vanligt igen. Jag blev orolig, hon är ju trots allt inte ens 5 månader ännu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Vilken fin sida!
Vi saknar oxå lill-killen. Jag skulle vilja ha gos i knät & jag vet en som vill ut på upptåg!

Jag beställde klickerboken, så jag hoppas att den kommer snart.
Må bäst /anna